17 דצמבר 2011

עצב זאת בעצמך - שולחן מפקקי שעם

מעבר הדירה שלנו (ראו פוסט קודם) אילץ אותנו להקדיש את זמננו הפנוי בשבועות האחרונים לרכישת או השגת ריהוט מתאים, סידור, קצת ניקיון ותחזוקה ובעיקר עיצוב. אני תמיד שמח להשקיע (או לבזבז) זמן בסידור ועיצוב (ניקיון קצת פחות מושך אותי) ויערה תמיד מוכנה לשתף פעולה, אז יצא לנו להשקיע כמה שעות (או ימים) בסקירת בלוגים לעיצוב ונסיונות שונים ומשונים להנדס את מה שיש לנו למה שאנחנו בעצם זקוקים לו (או לפחות להפוך את מה שיש לנו לאטרקטיבי יותר).

מתלה לבגדים מגב של כיסא - IKEA Hackers

אחד מהבלוגים שהכי מצא חן בעיניינו נקרא IKEA Hackers, אשר מאגד בתוכו מגוון רחב של שימושים ופיתוחים בלתי קונבנצינליים שאנשים עשו למוצרי איקאה. אז למרות שיצא לנו לעבור באיקאה במסגרת מסע הקניות לדירה החדשה בסופו של דבר את ה-האקינג שלנו ביצענו על פריטי ריהוט אחרים וההמצאה החביבה עלי היא ללא ספק שולחן הצד שלנו:


כפי שאתם רואים מדובר למעשה בשרפרף ישן שעליו הנחנו מסגרת תמונה מעץ (ללא הזכוכית כמובן) וכמות מכובדת של פקקי שעם (בערך 90). ההרכבה הייתה פשוטה להפליא וכללה כמויות רבות של דבק לבן, קצת סבלנות לסידור הפקקים, ולחץ פיזי מתון (רצוי שהפקקים יהיו צמודים זה לזה, ובסוף הנחנו ספרים כבדים עליהם לכמה שעות טובות להידוק כל העניין). במידה ואתם לא מעוניינים "להרוס" שרפרף אפשר להדביק את הכל על חתיכת דיקט בגודל המתאים ופשוט להניח את היצירה על השרפרף. אפשר גם לעשות גירסאות גדולות או קטנות יותר, לתלות את היצירה על הקיר בתור לוח שעם להודעות, או להשתמש בה כתחתית לסירים חמים.

ואם אתם זקוקים לעזרה בחיסול 90 בקבוקי יין, אנחנו זמינים...

2 תגובות:

  1. צריך להתחיל לשתות עוד!

    השבמחק
  2. צורת העיצוב הזו שמהווה את המקבילה ל urban outfiters היא מרנינה, אמנם, אני חושב שאישתי שהיא אובססיבית אל ניקיון בחיים לא תסכים לקבל עיצובים שכאלו בביתנו.
    נמשיך לחלום על עיצובים כאלו יפים, או שנראה אצל חברים רווקים.

    השבמחק