15 דצמבר 2011

דקה מהעירייה

לפני כחודש הצטרפנו גם אנחנו (שוב) אל הסטטיסטיקה כשבעל הבית שלנו הודיע לנו ששכר הדירה יעלה לנו ב-300 ש"ח  בשל המדד, בתוספת 200 ש"ח בשל תאוות הבצע שלו החל מחודש דצמבר, מועד חידוש החוזה.

התבאסנו, ויותר נכון לומר - התבאסתי. בשנת 2011, עד לרגע שעברתי לגור עם שי הספקתי לעבור חמש דירות. לא היה לי יותר כוח. וגם התאכזבתי. הרי למה הייתה מחאה חברתית במהלך הקיץ? אני לתומי חשבתי שבעל בית שברשותו מספר דירות בבניין שלנו יהיה מעט יותר הוגן כלפי דיירים טובים כמונו (בעיקר לשי שתיקן במהלך השנתיים שגר בדירה כל מה שהיה צריך לתקן).

מעבר למדד שעלה שמייצג רק את המחירים בארץ ולא את המשכורות, האם בעל הבית שלנו עשה משהו מאז שנת 2009 שמצדיק העלאה של 500 ש"ח בשכר הדירה? הרי אפילו את התריסים הישנים ששברו כשניסו לפרוץ לדירה טען שאנחנו צריכים לתקן!

בלית ברירה פתחנו את החלונות של הומלס, יד 2, מדסwinwin, קבוצת הדירות בפייסבוק והאתר האהוב עליי כאן גרים (זהו - נדמה לי שלא קיפחתי אף אחד) והתחלנו במסע שהייתי בטוחה שיהיה מייאש, קשה ומבאס. אז זהו שלא. יכול להיות ששברנו שיא, אבל פחות מ-48 שעות אחרי שהתחלנו בחיפוש מצאנו דירה באזור כיכר רבין ויום למחרת חתמנו על החוזה.

הדירה הייתה הרביעית במספר שראינו ואחריה ראינו רק עוד אחת שקבענו לפני. שבוע אחרי החתימה התחלנו להעביר את הדירה בעזרתו האדיבה של אבא שלי שי ותוך שבוע סיימנו עם כל ההעברות בדירה משופצת כמו חדשה, עורפית, מתוקה שנמצאת דקה... מהעירייה.

הודות לשי, גם עניין עיצוב הדירה הלך די מהר ואפילו זכינו בכתבת עומק בידיעות תל אביב תחת הכותרת המחמיאה "התל אביביים". אז זה סופי כנראה. אני ושי עדיין תל אביביים. גרים בדירה תל אביבית, מעט יותר רחוקה מהתחתית אבל עדיין מבשלים (שי) ואוכלים (יערה) וחווים חוויות תרבותיות ברחבי העיר בעזרתם האדיבה של שני זוגות אופניים. דקה מהעירייה...

מתוך ידיעות תל אביב 9/12/11


הדירה החדשה שלנו - תמונות נבחרות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה